- 14. prosince 2021 5:00
František Jungvirt se stal kreativním ředitelem značky KLIMCHI. Jeho návrhy stolního skla vyrábí sklárna Jílek. | foto: archiv KLIMCHI
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Podobnost názvu značky KLIMCHI se jménem zakladatele Lukáše Klimčáka není náhodná, ale záměrná. Vymysleli jej, aniž to tušili, kamarádi v dětství jako Lukášovu přezdívku. Neméně šťastným nápadem bylo, když Lukáš oslovil Františka Jungvirta, studenta Ateliéru sklo Ronyho Plesla na UMPRUM, aby se stal kreativním ředitelem jeho značky. Objevil Františkovo sklo na Instagramu a líbilo se mu.
František Jungvirt, který příští rok dokončí magisterské studium, nabídku přijal. Lákalo ho pracovat mezi svými vrstevníky. „Nevnímám ,ředitelování‘ jako zvláštní poctu, ale jako zodpovědnost. Nemůžu si dovolit chybovat, protože už nevystupuji jenom sám za sebe, ale za všechny lidi ve sklárně,“ podotýká.
Na spolupráci se zaběhnutými značkami mu vadilo, že od dohody o výrobě kolekce až do okamžiku prodeje uplynulo vždycky příliš mnoho času.
Připojte se ještě dnes a získejte: