#malynakupvelkapomocJak je možné se zapojit:
Komu to pomůže:
|
„Cílem kampaně k naší výzvě je připomenout fakt, že i když lidé mohou fyzicky dojít pouze do nejbližšího supermarketu, tak mají i nadále možnost sáhnout po své oblíbené alternativě online – ať už nákupem přes e-shop, sociální sítě, nebo třeba jen přes e-mail. V mnoha případech tak zachrání existenci malých firem,“ říká iniciátorka projektu Olga Bureš Vrbíková.
Na webu www.malynakupvelkapomoc.cz, který k tomuto projektu vznikl, lze najít seznam firem, jež se z důvodu nouzového stavu dostaly do krizové situace. Ten se aktualizuje na základě jejich vlastní registrace s doplněním informací o tom, jakým způsobem a jakými kanály je možné je podpořit i o finanční ztrátě k danému datu. Seznam zároveň slouží pro ty, kteří chtějí získat lepší přehled o tom, koho mohou podpořit.
„Do #malynakupvelkapomoc jsem se přihlásila, jako reakci na výrazně sníženou poptávku, díky koronaviru. Během víkendu vznikl e-shop a jako poděkování za podporu zákaznicím, jsem si připravila dárek - obal na brýle a DPD dopravu zdarma. Chápu, že osobní přístup, na kterém mám komunikaci se zákaznicemi založen, je nyní nemožný, a musím se tedy přizpůsobit, aby .about leather. nebyla v totálním ohrožení existence. Vděk a díky všem mým zákazníkům, je nyní nepopsatelný,“ říká designérka Barbora Musilová, která stojí za značkou .about leather.
Šperkařka Kristýna Malovaná se připojla k výzvě jako jedna z prvních. „Zařadila jsem se výzvy, protože je teď potřeba semknout síly a vzájemně se podpořit, aby nemusely malé značky v Česku zaniknout, ale aby současnou situaci ustály.“