Co je vyjímečně funkční vůči konkurenčnímu zboží a usnadňuje činnost lidí či obecně zvyšuje produktivitu práce je vždy poptávané a i zpočátku nadstandardně placené, než se konkurenční lídři vzpamatují. Apple je snad jen obchodní a marketingová firma s velmi šikovným lídrem - návrhářem a s citem k reklamním procesům.
Vlastní komponenty zboží Apple jsou od mnoha jiných firem. Vsadím se, že Apple mají nějaké exklusivní dohody s vědeckými a vývojovými centry těchto firem včetně s centry vojenského či kosmického výzkumu a vývoje USA (nejříve podobné "hračky" testuje a používá armáda USA).
Takže poděkování přísluší i mnoha jiným lidem (pro autory v mediích ovšem neexistujících, neb obvykle prezentují jen velmi malé části reality).
Co se apple týče, tak jsem dělal to co vždycky. Vytvářel vize, slovy se snažil iniciovat a podnítit zájem, abych zapálil zájem o věc. Vidˇte?! BeeeeeBeeeeBeee
"Neznamená to, že bychom nenaslouchali našim zákazníkům, ale pro ně je těžké říci nám, co si přejí, když nikdy neviděli nic, co by se našemu produktu třeba jen blížilo. A není ani jejich starost vědět, co chtějí,"
A wo tom to je, beeeebeeebee. Tohle normalne nepouzivam, ale presne to Jobs rekl vetou kterou cituji.