130 let

Diskuze

Prodej pivních limonád padá, daří se ležákům

Pivovary v Česku si v období od letošního ledna do konce srpna polepšily. Celkem jejich výstav vzrostl meziročně o 3 procenta. Tradičně se daří exportu, který vyrostl oproti loňsku o 6 procent. Pro domácí trh se uvařilo o 2 procenta víc. Bídný zájem však panuje o pivní mixy - radlery, jejichž odbyt vytrvale klesá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V. Getz

3. 10. 2016 16:40

Pokud je to o třetinu dražší než pivo,tak se to dalo čekat.

0 0
možnosti

R. Dubravský

3. 10. 2016 14:47

Pokles o 2% mi nepřipadá jako úprk. Zvlášť s ohledem na to, že letos nebylo tak teplé léto jako vloni.

A proč "škoda"? Spíš je to zákonitý důsledek. Točené pivo není proti lahvovému takový rozdíl, aby odůvodnil dvoj- i trojnásobnou cenu.

0 0
možnosti

3. 10. 2016 15:44

Jen prave v te hospode neplatite jen to pivo, ale prdevsim sluzbu ktera zahrnuje energie, pronajmy, mzdy atd.

0 0
možnosti

3. 10. 2016 14:25

Radler je akorát přeslazená sračka. Ani alkohol ani limonáda ....... pro děti moc alkoholické, pro dospělé bez účinku alkoholu. To se dřív pochčijete, než máte 0,1 promile z radleru. Že lidi nepijí "desítku" je také logické. Voda z vodovodu má stejnou chuť i říz a za míň. U ležáků si lidé začínají zvykat na dobré ležáky z malých pivovarů a různé speciály. To zároveň vysvětluje, proč nechodí do hospod. Chodit do hospody na "ležák", kde pak dostanete sladkou sračku Staropramen , vodový Gambrinus nebo v lepším případě předraženou nudnou Plzeň ... to fakt asi ne.....

0 0
možnosti

F. Jetel

3. 10. 2016 15:20

Václave, tentokrát s tebou musím bezvýhradně souhlasit.

0 0
možnosti