Systém tvoří takzvané scannery nainstalované v 15 tokijských vlakových stanicích, které měří, zda jsou úsměvy zaměstnanců železnice dostatečně široké. Jestliže některý zakaboněný pracovník nebude odpovídat "předepsaným" normám, bude vyzván, aby se nemračil a tvářil se veseleji.
Systém má být také nainstalován v nemocnici v Ósace, kde má zjišťovat přívětivost personálu, a na odpočívadle pro nákladní automobily, aby měřil, jestli řidiči nejsou příliš unaveni.
Podle BBC si Japonci velmi cení kvalitní péče o zákazníky. Ve vlacích je například běžné, že průvodčí se klaní nastupujícím a vystupujícím cestujícím. Zvláštní software na měření úsměvu vyvinula japonská firma Omron. V budoucnu by prý systém mohl být instalován i v obchodech, kde by měřil intenzitu reakcí zákazníků na vystavené zboží
Systém má být také nainstalován v nemocnici v Ósace, kde má zjišťovat přívětivost personálu, a na odpočívadle pro nákladní automobily, aby měřil, jestli řidiči nejsou příliš unaveni.
Podle BBC si Japonci velmi cení kvalitní péče o zákazníky. Ve vlacích je například běžné, že průvodčí se klaní nastupujícím a vystupujícím cestujícím. Zvláštní software na měření úsměvu vyvinula japonská firma Omron. V budoucnu by prý systém mohl být instalován i v obchodech, kde by měřil intenzitu reakcí zákazníků na vystavené zboží