Pobouření vyvolala u některých reklama, která vedle sebe zobrazila chlapečka s motorkářskou helmou a autem a holčičku s růžovou kuchyňkou. Nad chlapcem byl navíc nápis „Šampion“ a nad dívkou stálo „Kuchařka“.
Reklamu před místním Dnem dětí, který tam letos připadá na 19. srpna, označili mnozí za genderově nevyváženou. „Podle Carrefouru ženy v ničem nevyhrávají..jen mohou vařit pro šampiona. Zdá se mi to urážející a málo inteligentní,“ napsala například v reakci jedna z žen na twitteru. Reklamu ale kritizovali i muži, někteří ji na twitteru označili za „ostudnou“.
Společnost se za reklamní plakáty omluvila a z prodejen je stáhla. „Omlouváme se za kampaň, která je v některých našich prodejnách. Šlo o chybu a v žádném případě nevyjadřovala filozofii naší firmy. Plakáty už z obchodů stahujeme,“ napsala v úterý na twitteru společnost Carrefour Argentina.