Vzpomínám si hlavně na jednu věc: v roce 1976 přišla na trh nová stovka (model Škoda 100 MB – pozn. red.), to se v Anglii běžně prodávalo tak 7000 aut ročně. A pak přišla ta stovka a my jsme jich za jeden měsíc prodali 4000.
Embéčko šlo na trh v 1964 jako Škoda 1000 MB.
Škoda 100 přišla v 1969 a v 1976 začala řada Š742 neboli Š105/120.
K té Škodě 100:
Seznam jejich nedostatků by byl na stranu A4, ale převrátit ji na střechu je prakticky nemožné.
Na rozdíl od dnešních SUV měla velmi nízké těžiště vzhledem k rozvoru kol. A také měla úzké pneumatiky a motor vzadu, takže šla rychle do přetáčivého smyku.
Obzvláště zábavné na sněhu. Miloval jsem to.
Ti Britští novináři ji museli nějak neférově pomoci do toho převrácení. Třeba najetím na obrubník ve smyku.
President Zeman má s tím HNOJEM pravdu.
Přijde mi to velice nefér, takto pro pár chybiček v citaci (stáří je potvora, já to znám) kritizovat ( viz komentátoři pode mnou) životní velmi úspěšnou manažérskou dráhu A.Barčáka (džejára) , která je obdivuhodná , pánové kdo z vás na to má? - klasická otázka. Holt kdo umí ten umí, přeji hodně zdraví .
"Otec špatně viděl do dálky a řídil nerad, tak jsem měl za úkol zajíždět do garáže a vyjíždět z ní a umývat auto." Takže poloslepý fotr do garáže netrefil, ale na silnici už mu to šlo?
Mimochodem, Š100 MB neexistovala. Byla to Š100 a Š110. To jsou neskutečné žvásty. To se Andrejovi moc nepovedlo. Jestli tak řídil i ministerstvo,tak se nedivím, jak to všechno dopadlo.
Cituji: "Vzpomínám si hlavně na jednu věc: v roce 1976 přišla na trh nová stovka (model Škoda 100 MB – pozn. red.)"
Každý, kdo jen trochu rozumí autům ví, že v roce 1976 se začala vyrábět Škoda 105/120 a ne Škoda 100 MB.
Díky, napsal jste to za mě - já po této chybě už přestal číst. Pán má buď už mizernou paměť nebo to novinář spletl.