Rychlobruslařka Martina Sáblíková spojila své jméno a tvář s probiotickým nápojem Actimel.
"Martina Sáblíková je pro nás ideální tváří Actimelu, protože Actimel byl a je součástí jejího jídelníčku již několik let a my věříme, že přispěl a do budoucna Martině pomůže k dosazeni dalších úspěchů v její sportovní kariéře,” říká Kateřina Hladíková ze společnosti Danone.
Když firma přišla s nápadem natočit reklamu se známou sportovkyní, Sáblíková se dlouho nerozmýšlela a na nabídku kývla. "Tato spolupráce je pro mě osobně smysluplná, podporuji něco, co mám vyzkoušené a čemu sama věřím," řekla.
Nápoj ji prý pomáhá při trénincích. "Pomáhá mi překonávat každodenní stres a zátěž a je mým každodenním pomocníkem na cestě k vítězství," říká Sáblíková.
V současné době probíhá natáčení televizního spotu, ve kterém rychlobruslařka hraje hlavní roli. Přestože se jedná o úplně první televizní reklamu, ve které Sáblíková účinkuje, svoji roli zvládla na jedničku. Ani dvě menší nepříjemnosti – pád na ledě a píchnuté kolo jí náladu nezkazily. "Natáčení reklamy mě moc bavilo, byla to příjemná změna, přesto raději zůstanu u sportu," dodává.
Kolik peněz Sáblíková účinkováním v reklamě získá, firma neprozradila. Podle odhadů odborníků po úspěchu ve Vancouveru činila "marketingová hodnota" Sáblíkové asi 15 milionů korun ročně. Navíc rychlobruslařka získala za dvě vítězství a jedno třetí místo na olympijských hrách od olympijského výboru 3,4 milionu korun.
Sáblíková je rovněž úspěšnou cyklistkou - letos zvítězila na mistrovství České republiky v silniční cyklistice v individuální časovce i ve stejném závodě dvojic.
Televizní reklama v Británie, ve které firma Danone slibuje, že nápoj Actimel podpoří přirozenou obranyschopnost dětí proti nemocem, byla zakázána. Úřad pro standardy v reklamě svůj krok odůvodnil tím, že k tvrzením uvedeným ve spotu neexistuje dostatek důkazů.
Čtěte více |