130 let
Spot Českého paralympijského týmu postoupil do finále Cannes Lions.

Spot Českého paralympijského týmu postoupil do finále Cannes Lions. | foto: Reprofoto

Cannes Lions: o cenu bude bojovat i český spot

Média
  •   16:33
Reklamní spot pro Český paralympijský tým postoupil do finále 57. ročníku Mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions a utká se o ceny. Spot vyrobila agentura Mark / BBDO u příležitosti zimní olympiády ve Vancouveru.

Do finále nejprestižnějšího evropského festivalu reklamy v Cannes postoupila reklama Českého paralympijského týmu. Spot vyrobený agenturou Mark / BBDO vznikl v produkci společnosti Bistrofilms a měl běžným divákům pomoci představit si, s jakými pocity sjíždějí svahy nevidomí závodní lyžaři.

Česká televizní a filmová reklama zatím získala v Cannes některou z udílených cen jen dvakrát. V roce 1994 dostala cenu Stříbrný lev agentura Young & Rubicam za spot pro Colgate s louskající Marfušou, loni si agentura Euro RSCG Prague odvezla bronz za spot Mnichov připomínající výstavu o Československé republice v Národním muzeu. Spot českého paralympijského týmu teď má také šanci.

Autor: Jaroslav Krupka
  • Vybrali jsme pro Vás