Loni kategorii vyhrál spot Budějovického Budvaru Zlato. Letos bude o sošku s origami ptáčkem soutěžit deset kampaní z Česka i ze světa. V osmi případech se jedná o hrané reklamní spoty, které můžete zhlédnout níže. Hlasujte v naší anketě a vyberte klip, který je podle vás ten nejlepší.
"Česká republika je pivní velmocí ve spotřebě tohoto nápoje na osobu. Proto chceme, aby právě tady byly prezentovány zajímavé pivní reklamy," uvádí se na webu soutěže.
Zatímco loni měl první ročník soutěže PIAF spíše regionální charakter, letos akce do Prahy přilákala i reklamní tvůrce například ze Spojených států, Brazílie, Izraele či Austrálie. Aktuální zprávy z festivalu přináší server Mediář.cz.
Budějovický Budvar: Vítězství vás změní!
Carling: Pivní helma
Carlsberg: To si říká o Carlsberg
Heineken: Krátké setkání
Heineken: Vstup
Karlovačko: Sociální síť
Pilsner Urquell: Kladrubské koně
Jelen: Pověrčivost
Konference PIAF bude v Praze od 11. do 12. května. Mezinárodní soutěž reklam a marketingových konceptů je rozdělena do 14 kategorií. O výsledcích rozhodne mezinárodní porota v čele s Michaelem Conradem, který je považován za jednu z nejuznávanějších osobností světové reklamy.
Anketa
Jaká reklama je podle vás nejlepší?
Svým zaměřením chce pražský festival reklamy PIAF získat podobné publikum jako reklamní festival Golden Drum ve slovinské Portoroži či vůbec nejslavnější soutěž pro tvůrce reklamy Cannes Lions ve Francii.