Odhadla to organizace Verdict Research. Jenom útraty v den svatby, na který by navíc mohlo být vyhlášeno pracovní volno, by mohly přinést zhruba polovinu celkové sumy. Prodej šálků s vyobrazením páru a dalších suvenýrů by mohl představovat zhruba 30 milionů eur (asi 740 milionů korun), informovala agentura AFP. Dopravním společnostem a turismu má sláva přinést na 250 milionů eur.
"Může se to zdát hodně, ale je třeba vzít v úvahu, že tato významná událost bude mít dopad na celý svět, a ne jen na Británii," uvedla společnost v tiskové zprávě.
Úterní oznámení snoubenců, že se příští rok vezmou, vyvolalo v britské společnosti nadšení a jako pozitivní zprávu jej přijali i ekonomové.
Británie se v současnosti potýká s důsledky hospodářské krize a úsporných opatření.
"Je to vítané překvapení. Hospody, hotely a restaurace by měly mít velký prospěch z nárůstu veřejné spotřeby," je přesvědčen také analytik společnosti ETX Capital Manoj Ladwa.