130 let
Yeti

Yeti | foto: www.km77.com

Kultivovaný čtyřválec Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4

Ekonomika
  •   7:30
Hodí se kultivovaný čtyřválec se skvělým průběhem výkonu, ale přeci jen skromným objemem pod kapotu nejméně aerodynamického auta v nabídce Škody?

První pokus o SUV vyšel mladoboleslavské Škodě na výbornou. Yeti není jen skvělé auto, patří k těm nejlepším ve své třídě - pokud není vůbec nejlepší. S pohotovostní hmotností necelých čtrnáct set kilogramů není zvlášť těžký, takže silný benzínový čtyřválec 1.8 TSI by s ním neměl mít problém. Tedy teoreticky, horší aerodynamika vozů SUV obvykle v praxi neumožňuje zážehovým motorům dosahovat vysledků, kterých by dosahovat měly.

Více k tématu najdete na www.autoweb.cz

Spotřeba nespotřeba, turbomotor o objemu 1,8 litru je ve skutečnosti jedinou benzínovou jednotkou, kterou do Škody Yeti dostanete v kombinaci s pohonem všech kol. Čtyřválec kupodivu není k dispozici se samočinně řadícím DSG. Pokud tedy nenávidíte naftu a potřebujete čtyřkolku, 1.8 TSI s manuální převodovkou je vaší jedinou možností.

Autoři: Lidovky.cz
Témata: Auto, Škoda Yeti