130 let

Na dálnici D1 proběhla dopravní uzavírka z důvodu demolice mostu u obce Kaliště. | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Premium

Rozhovor

Pro dálnice jsou důležité opakované opravy, říká šéf silničářů Mátl. Údržba D1 se podle něj zanedbávala

Ekonomika
  •   5:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Praha - Česko je zemí nehotových dálnic. D35 u Olomouce zaujala tím, že popraskala, ovšem její hlavní problém je, že není dokončená. „Nejprve měla stát tato dálnice a pak jsme se měli pustit do modernizace D1,“ říká šéf Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl.

LN: Pozornost se nyní upírá hlavně na přestavbu brněnské D1. Zbývá dodělat čtyři úseky, hotovo má být na přelomu září a října. Povede se?
Nejkritičtější místo je u Ostrovačic, kde se letos pokládají betonové kryty na obou polovinách dálnice. Zatím ale všechno běží podle plánu: sklízení dopravních opatření má být o víkendu 2. a 3. října.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Michal Pavec