- 21. listopadu 2021 5:00
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Češi jsou k nákupům na internetu všeobecně poměrně důvěřiví: na webu nakupuje 93 procent respondentů výzkumu agentury Ipsos, v Evropě je to v průměru o víc než 20 procentních bodů méně. Ačkoliv se s nějakými problémy během online nákupu setkalo až 68 procent z nich. Většinou se jedná o zpoždění dodání nebo nedostupnost hledaného zboží, třetí nejčastější stížnost směřovala k velkému množství reklamních e-mailů, které zákazníkům zahlcují schránky.
Než se přes nějaký e-shop rozhodnete nakupovat, měli byste si ověřit jeho důvěryhodnost. Jsou samozřejmě velké obchody, které zná notoricky každý, nebo obchody konkrétních známých výrobců, tam je riziko problémů malé. Zajímavé a neokoukané nabídky ale má i řada obchodníků, o kterých jste dosud neslyšeli. Jak si je „proklepnout“?
Připojte se ještě dnes a získejte: