• Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Generální ředitel ČT Petr Dvořák představil nové logo České televize v galerii DOX | foto: ČTK

Změna loga rozpočet nezatížila, uvedl Dvořák

Média
  •   7:00
PRAHA - Změna loga a vizuálního stylu České televize, která má nastat postupně od letošního září, si nevyžádá žádné náklady nad rámec schváleného rozpočtu televize. Na jednání Rady ČT to řekl generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák.

Reagoval tak podle svých slov na spekulace některých médií o desítkách milionů korun, které si změny vyžádají.

ČTĚTE TAKÉ:

"Z našeho pohledu je to nesmysl a neočekáváme, že by to mělo zatížit rozpočet nad rámec toho, co bylo schváleno," řekl Dvořák. ČT má letos hospodařit s vyrovnaným rozpočtem 6,97 miliardy korun. Proti loňskému roku to je o 230 milionů korun méně.

Nové logo České televize

Ke změně loga bude podle Dvořáka využito současného technického vybavení, což nepřinese dodatečné náklady. Další změny, jako jsou nové polepy aut či tisk nových vizitek zaměstnanců s novým logem, budou průběžné. Celková změna vizuálního stylu by se měla uskutečnit v horizontu jednoho roku až 18 měsíců.

ČT nové logo, které pro ni za 430.000 Kč připravilo studio Najbrt, představila minulý týden. Dosud měly svá loga jednotlivé kanály veřejnoprávní televize. Nové, jednotné logo už nebude tvořeno z písmen Č a T, bude však původní značku připomínat.

Zapojte se do diskuze! Nově přes SMS

"Česká televize byla snad jedinou televizí v Evropě, která neměla na obrazovce své korporátní logo. Naším cílem byla modernizace původního loga," uvedl k tomu Dvořák. Nové logo je ztvárněno v kombinaci modré a červené barvy a symboly jsou doplněny textem "Česká televize" z nového typu písma, které bylo vytvořeno speciálně pro potřeby ČT, dodal.

Autoři: Lidovky.cz, ČTK
  • Vybrali jsme pro Vás