Není vůbec třeba aby 60% populačního ročníku studovalo univerzitu a 99% populačního ročníku studovalo střední školu. Naopak.
Pokud má někdo poruchu učení tak studovat nemusí. Totéž platí pro hloupé studenty.
Ostatně představa, že veškerou manuální práci zajistí roboti, nebo skromní a pilní afromuslimové - imigranti, a všichni našinci budou sedět v kanclu a "klikat myší" je mimozní.
Uvědomujete si, že ale porucha učení nemusí mit nic co dočinění s inteligencí či schopnostech jedince. Mnoho významných osob mělo nějakou tu formou dys.
Den nemocí- už jsem to zpozoroval i jinde: oslavujeme choroby jako jména v kalendáři. Den dyslexie, to nám ještě chybí. Každý se musí stát pacientem: systém dělá všechno pro to: choroba je normální, být zdravý je výjimka.
to je tím, že dnes vezmou na střední školu kohokoliv, i když na to nemá.
No, mnoho zdejších diskutujících, jako třeba takoví Kotasové, Dudové, Rečkové a další telátka, která vesměs dovozují, jak že se mohli tací lidé vůbec dostat na střední školu, bych chtěl upozornit, že poměrně dost velmi slavných lidí trpělo poměrně závažnými poruchami učení, i když v dobách, kdy žili, mnohdy takové poruchy ještě nebyly pojmenované. Vaší pozornosti, milé trubky, bych doporučil si přečíst např. tento odkaz: http://dyskalkulie.webgarden.cz/rubriky/specificke-poruchy-uceni/vyznamni-lide-se-specifickymi
A pak raďte, hlupáčci, jak že by se s lidmi s poruchami učení mělo zacházet!
Oni trpěli sice poruchami, ale netrpěli leností. A ten kdo chce, je strašně opdlišný od toho, kdo nechce.
A nepřibývá i učitelů se závažnou poruchou učení? Sečteme-li to se závažnou poruchou učení u studentů, tak je výsledek zaručen. Tito se pak mohou uplatnit pouze a jedině v nestátních neziskových organizacích, kde je selský rozum kontraproduktivní!
My jsme teprve na začátku, zde už to dotáhli s poruchou učení k dokonalosti!
Jak se na ty střední školy mohli vůbec dostat ? Když vlastně měli končit ve zvláštních školách.
No jo to jsou samé tablety smartphony debilní počítačové hry a my se divíme.Zlaté České školství před rokem 90.
Zlaté ani zdaleka nebylo. Nemělo se ale komplet rušit bez náhrady. Stačilo ho jen zdemokratizovat.
Školství je jeden velký megatunel. Je stále pár škol, kde se musí člověk něco naučit. Technické, chemické, ekonomické ap. A pak škol jejichž prosezením člověk získá maturitu z ničeho, kterou přetransformuje na tunelové VŠ v diplom o ničem. Státní základky jsou zmar a smrt. Takové školství nejde ufinancovat.
Je to tak. Stal se z toho byznys. Vše je tam předražené učebnice, pomůcky atd. Ovládá to pár mafií.