Si myslim ze je v dnesni dobe nutnost,vzhledem k mnozstvi dopravy.Ta musi pryc z mesta!! A kamiony na zeleznici jako ve Svajcu!!Vzhledem k situaci Brna a jeho kopcoviteho,zalesneneho okoli je tento projekt jiste nelehky uskutecnit,ale neni nemozny.Asi by bylo dobre z hlediska ochrany prirody a obyvatel,vezt trasu Kninicky pres Bystrc protihlucnym tunelem,jako v jinych zemich,po stare dalnici k D1,tu pak protahnout k Videnske pres Modrice,D1 Chrlice pod letistem,u Slapanic napojit zpet na D1,a do Brna na Ostravskou vypadovku.Jakasi forma velke podkovy .... Ta by nejen Brnu odlehcila,ale i te parodii na tangencialu,tedy mestky dalnicni transit.Mezi Bohunicemi a Slatinou se jedna o spatne a nebezpecne reseni pruhu,neodpovida dnesnimu standartu,a je prilis uzka.Ostatne by mohli Polaci cestujici z Vidne volit cestu uz u Modric,jestli pojedou na zapadni stranu obchvatu(Ostrava),nebo na vychodni stranu(Svitavy,ta je momentalne obtizna) O tomto reseni by se melo vazne uvazovat, zabyvam se temito vecmi velmi vazne a sleduji kartografie,djeni dopravnich reseni ve svete a take jsem si jich paar projel.Pro Brno jen to nej!!spicovjejsi a at zije hantec,totj brnenska identyta
D1 na jihu - cca 50000 aut/den. R43 ze severu - cca 30000-40000 aut/den.
Logisticke centrum a truck centrum u prehrady - vzdyt je stejne zelena.
Pak uz jen doporucuji parkoviste misto nam.Svobody a Luzaneckeho parku.
R43 protahnout z Bystrce pres Komin, Jundrov a Pisarky k vystavisti.
Mejte se hezky Brnane. Ja jdu bydlet jinam.
že se paní ing. Drápalová (a celá SZ) dostali do situace, kdy jen vše boří, jedno jestli R43, ŽUB, nebo třeba horkovod z Dukovan. Přesto si u jmenované myslím, že to opravdu "myslí upřímě". Bohužel. A druhé bohužel patří tomu, že si z podobných zjednodušujících výroků dělají žurnalisté koření do svých článků.
Myslím, že by se měla současná Hitlerova dálnice propojit, postavit protihlukové stěny jako jsou u Bohunické dálnice a bylo by po problému. Podle mého názoru postavením dálnice se v této části nic moc nezmění. Aut nebude jezdit o moc víc, takže se nic neděje a nemusíme zbytečně protestovat.
Problém je jen odhlučnění, Není jiné cesty.
Městem bych protáhl moderní bulvár ve tvaru podkovy , procházející od Bystrce, přes Výstaviště s přiblížením se k tečně dálnice od Prahy a stoupající někam k Židenicím. MOžná by vznikla i nová varianta pro umístění nádraží a spojení s letištěm. a možnost vzniku nových dílčích center. Dopravu uvnitř podkovy by mělo řešit metro, kterému se v budoucnu město snad nevyhne a jeho trasy by mohly paprskovitě. překonat bulvárem vymezený prostor.
Využití prostoru mezi dnešním nádražim a bulvárem vedoucím jižněji bych podrobil přehodnocení. Prostor na ose města s vysokou dostupností by možná volal po jiném využití. Zdrženlivost je na místě stejně jako v případě pražské Letné.
Misto osklive Hitlerovy dalnice, ktera Bystrc rozdeluje, bude postaven tunel, na jehoz strese bude park. Tedy Bystrc ma volbu dalnice nebo park a voli dalnici....