130 let

Diskuze

Hájek: Zeman bude kvůli eurovlajce kolaborant, jako Hácha

Hradní exkancléř Petr Hájek provokuje. Prezidenta Miloše Zemana ostře zkritizoval za plán vyvěsit na Pražském hradě vlajku Evropské unie a podepsat novelu Lisabonské smlouvy o eurovalu. Současnou hlavu státu kvůli tomu zařadil mezi kolaboranty a přirovnal ji k protektorátnímu prezidentovi Emilu Háchovi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4. 4. 2013 17:30
Z toho Hájka vypadla vždy krávovina!!!

0 0
možnosti

3. 4. 2013 13:00
Hájek toho o historii asi

moc neví, srovnávat situaci v roce 1938 a dnes je úplný nesmysl.

0 0
možnosti

Š. Apolen

3. 4. 2013 14:41
Doporučení.

Pan Hájek by se měl objednat u MUDr.Bašného.Možná by nezaškodila ústavní péče.

0 0
možnosti

M. Komárek

3. 4. 2013 10:30
Nováku,proč jste tak toužil po Zemanovi

když jste odpůrcem EU? Vy jste blíženec?

0 0
možnosti

3. 4. 2013 11:26
Re: Nováku,proč jste tak toužil po Zemanovi

vztah k EU je jen jedno kritérium, nikoli prioritní :o)

0 0
možnosti

3. 4. 2013 8:24
Pro toho,

který se dosud nevyvinul z opice, zcela určitě ... . :-)

0 0
možnosti

3. 4. 2013 8:35
Giordano Bruno byl upálen za to, že řekl

a přece se točí.

To, že člověk pochází z opice, je jen jedna teorie. Druhá počítá s Božím stvořením. Obě mají právo na existenci, miliardy křesťanů na celém světě věří v Boha. Proč by nemohl věřit i Hájek?

0 0
možnosti

3. 4. 2013 7:06
bravo pane Hájku

http://www.protiproud.cz  si nebere servítky a nazývá věci pravými jmény. jen tak dál.

0 0
možnosti

Š. Apolen

3. 4. 2013 14:47
Re: bravo pane Hájku

Někdy protiproud může být pouze vzdor za každou cenu.Obzvlášť když si nebere servítky.Vzdor za každou cenu nic neřeší!Pouze uvolnění často zbytečného vnitřního napětí z komplexu méněcennosti.

0 0
možnosti

M. Komárek

2. 4. 2013 19:49
Obskurní parta kolem Klause, včetně rodiny

udělala vše proto, aby byl Zeman zvolen. A bylo zcela transparentní, co bude následovat. Takže Hájku - vo co go?

0 0
možnosti

2. 4. 2013 20:19
Jen další provokace, nic jiného.

Kdyby neprovokovali, ani pes by neštěkl.

0 0
možnosti

2. 4. 2013 19:46
nebyl

Pan Hájek nebyl kancléřem prezidenta, tím byl přeci pan Weigl a ještě chvíli bude.

Pan Hájek má jistě právo na vlastní názor, ale pokud jsme členy EU tak je vlajka na Hradě vcelku logická. Nanejvýše mohu brát jeho vyjádření jako uměleckou nadsázku s cílem provokovat a vyvolat diskusi.

0 0
možnosti

H. von Kopenick

2. 4. 2013 21:18
Re: nebyl

Podle této logiky tam měla být i bolševická vlajka , byli jsme přeci členy RVHP aVarsavské smlouvy. Moravští pašíci nám zvolili svého oblíbeného pašíka a toto je jenom začátek.

0 0
možnosti

M. Komárek

2. 4. 2013 19:46
V roce 2003 proběhlo referendum o vstupu ČR do EU

vyjádřili jsme se jasně pro. Od té doby z EU taháme prachy, které tu místní politická oranžovomodrá mafie rozkrádá. Za ten bordel u nás EU rozhodně nemůže. Opravdu nevidím jediný důvod, proč bychom jako členská země neměli mít vyvěšenou vlajku EU. Pokud ano, tak jej uveďte ...

0 0
možnosti

2. 4. 2013 20:08
Re: V roce 2003 proběhlo referendum o vstupu ČR do EU

Celá desetiletí se na Pražském hradě vztyčovala jen naše vlajka nebo standarta. To se poznalo jestli je prezident doma nebo zase někde lítá po světě. Jinak u hradu už přes rok vlaje velká vlajka EU

0 0
možnosti

2. 4. 2013 19:18
Pane Riedel

Vy jste ubožák to se nevidí. Kdo nemá vysokoškolské vzdělání tak je flákač, vyžírká chlastá v smradlavých putykách hnusné patoky (náš nejlepší vývozní artikl - pivo). Už jsem Vám několikrát psal že ti vzdělanci mezi něž se snažíte vetřít i Vy by bez těchto lidí nemohli existovat. A naopak tito nevzdělanci by nemohli existovat bez těch vzdělaných mezi něž Vy svými názory určitě nepatříte. Jste ubožák který se zasekl někdy před 10 roky a jelikož jak jste sám řekl že z domu nevylézáte tak vám uniká realita dnešního života. Běžte ven mezi lidi nejen mezi ty vzdělance ale mezi ty obyčejné lidi. Možná že pochopíte že realita je úplně jiná

0 0
možnosti

2. 4. 2013 20:47
Re: Pane Riedel

Já taky proti manuálně pracujícím nic nemám (proti nezaměstnaným flákačům, kteří buď pracovat nechtějí nebo je pro hloupost nikdo zaměstnat nechce, ano), jen si s těmi vámi tak doporučovanými obyčejnými lidmi nemám co říct. Myslíte, že si můžete s pekařem, instalatérem, malířem pokojů nebo popelářem vykládat třeba o kvantové fysice? Vždycky jsem si řemeslníky pozval a královsky jim za dobře! odvedenou práci zaplatil a - buď zdráv! O "úplně jinou" realitu nevzdělané lůzy nemám zájem, chytrý člověk si vždycky najde nějaké lepší, intelektuálně zaměřené zaměstnání.

O to, zda patřím mezi vzdělané, se nestarejte, to už před mnoha lety posoudili jiní. Rozhodně nepatřím k hlupákům, co čumí na stupidní televizní seriály nebo na Babovřesky, slabikujou bulvár, pijou hnusné pivo a skáčou ožralí na jedné noze po náměstích na oslavu jakýchsi křupanů, co metají kramflekem po ledě.

Holt jsem podle vás ten ubožák...

0 0
možnosti

2. 4. 2013 19:14
Souhlas, az na to, ze

Hacha byl pod obrovskym tlakem Hitlera, jemu uz nic jineho nezbyvalo a delal vse mozne, aby osud naroda ulehcil. Zeman tu ritni lezbu dela dobrovolne, take chce tu vasalskou smlouvu podepsat bez nuceni. A ve stredu bude vzdavat vasalsky hold risskemu vladari. Ted jen jestli uklona bude 90 stupnu ci jen 45. Mezi Hachou a timto kocourkovskym kralem je veliky rozdil.

0 0
možnosti

M. Komárek

2. 4. 2013 19:47
Re: Souhlas, az na to, ze

který stát USA odmítá vyvěšovat vlajku USA?

0 0
možnosti