...Za každým levným tričkem je někdo, kdo nedostal řádně zaplaceno...
Tak rakhle hloupé reklamní PR má být označeno , že je reklamou, to zaprvé.
A 300-1000 % marže v Čechách skoro na všechno znamená, že celý svět prodělává, jenom Češi umí vydělat a nikoho neošidit ;-))
A za každým drahým tričkem je také někdo, kdo dostal málo zaplaceno a obchodník, který si namastil kapsu. Takovou hloupost může vymyslet jen hlupák, co si myslí, že všichni budou nakupovat jen u něho.
Přesně tak. Dnes stroje seknou jedním vrzem velký počet dílů na trička a druhým vrzem se to profesními stroji sešije přesně a kvalitně, ne jako kdysi drcdrc na šicáku. Výroba je daleko levnější. Drahá je reklama, management, obchodníci a všude samý ředitel a expert, který poradí, jaké tričko na všedníden, na neděli, na jakém není vidět pot a jaké se hodí i do společnosti. Když na jednom tričku je navěšeno moc darmožroutů, musí být drahé.
Přestaneme kupovat levná trička a ti, co je vyrábějí, zemřou hlady. Přitom se ukazuje, že těm nejchudším pomůžeme právě tím, když budeme jejich levné produkty kupovat.
Nejlépe se to ukazuje na příkladu Číny, jejích levná produkce je žádaná po celém světě a díky tomu se z chudé Číny stává největší světová velmoc a i lidem tam rostou příjmy rychleji, než jinde - aktuálně mají plat přes 300 000 Kč/rok:
300 tisic; statistika udavana komunistickou Cinou, navic bezni zamestnanci nemaji placene dovolene, nemocenske, svatky ..........