„Spot má přilákat mladé diváky a dovést je až do sedaček Rudolfina. Musí proto mluvit takovým jazykem, aby mu rozuměli. To znamená, že jsme propojili obraz s hudbou, využili rychlých střihů, ostrých kontrastů, originálně si hráli se světlem a stíny, pracovali s uměleckou nadsázkou, ironií a celkově se snažili o neotřelé pojetí. Stylizace spotu vychází ze surrealismu Luise Buňuela a filmové tvorby 60. let,“ popisuje spot jeho režisér Antonín Kratochvíl. Nyní s ním zvítězil v soutěži PRIMA Zlatá pecka 2014.
Reklamní spot je součástí kreativní kampaně s podtitulem „INspirace je všude“, která cílí na mladé publikum. Symbolické spojení zvuku všedního života s hudbou má sdělovat, že klasická hudba v podání České filharmonie je atraktivní a může být vhodnou alternativou k ostatní kulturní nabídce.
ANTONÍN KRATOCHVÍL
|
Ve videu zní úryvek ze Symfonie č. 9 od Antonína Dvořáka, jenž symfonický orchestr založil. Kamery se ujal Asen Šopov a autorem hudebních aranží je skladatel a hudebník Jan P. Muchow.
„Pro téma stolního tenisu jsme nemuseli jít daleko. Česká filharmonie totiž žije nejen hudbou, ale i stolním tenisem. Je to oblíbená aktivita mnoha členů orchestru. Přímo v prostorách Rudolfina mají dokonce k dispozici dva stoly, takže kromě krásných zvuků fléten, viol a trubek, můžete zaslechnout zvuk pingpongového míčku,“ doplňuje Antonín Kratochvíl.