- 25. února 2023 16:00
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Stejně jako na mnohých pracovištích ve Švýcarsku, ať už jde o stážisty, či nejvyšší vedení. Že by podniky důsledně tykaly také svým zákazníkům, je však dodnes spíš výjimkou. Turistická organizace v Lenzerheide to dělá už přes rok na přepážkách, v telefonickém kontaktu i v e-mailech a vybízí k tomu hotely, restaurace i obchody.
Chce si tím pěstovat mladistvou, sportovní či ležérní image a být tak blíže hostům. „Jsme přesvědčeni, že to oceňují. Přicházejí k nám, protože si to zde chtějí užít. Tykání se hodí k očekáváním a kultuře hostů,“ tvrdí Philipp Vassalli, šéf turistické organizace v Lenzerheide.
Připojte se ještě dnes a získejte: