Po trase první linky Piešťany-Zlín-Brno-Praha jsme se i my vydali na zlínské letiště, byť my jsme zde plánovali pouze průlet, protože zdejší 800 metrů dlouhá travnatá dráha není pro přistání Airbusu A319 vhodná. Bohužel přetrvávající nízká oblačnost neumožnila ani to, a tak jsme se vydali do Brna, kde nás čekala další hasičská slavobrána.
Bohužel zde selhala technika a stříkačka nevystříkla, takže jsme se po krátkém čekání vydali na stojánku před brněnským terminálem suší. Každý však byl raději, že přistání bylo hladké a technika spolehlivá, takže žádná součást letadla, ve kterém bylo několik tun paliva, neměla sebemenší důvod začít hořet.
Po připomenutí historické linky následovala tisková konference, ministr financí Andrej Babiš jako majoritní akcionář shrnul hospodářské výsledky. Protože však jeho řeč probíhala v době pojíždění A380 a server Lidovky.cz na tuto akci vyslal technického redaktora, máme fotografii až z představování budoucnosti letiště předsedou představenstva Letiště Praha Václavem Řehořem.
Letiště kontroverzní paralelní dráhu preferuje před vyšším vytěžováním té stávající, jako to dělají například v londýnském Gatwicku. Podle Řehoře by jednodráhový provoz znamenal nutnost vyčkávání letadel před letištěm a jejich následné pouštění v přesnějších intervalech. To by ale znamenalo výrazné zvýšení hlukové zátěže pro Prahu a okolí.