„V reklamě jsou rovnoměrně využity vizuály jak ženy tak i muže, přičemž v žádném z nich nebyly vidět jejich intimní partie. Nahota tady funguje jako nadsázka demonstrující hrdost našich posluchačů na vlastní nezávislost, na to, že stejně jako naše hudba nejdou s hlavním proudem,“ říká David Šimoník, ředitel a jednatel Expresu. Reklamní kampaň pochází z dílny významné agentury Havas Worldwide Prague pod vedením Edy Kauby.
ČTĚTE TAKÉ: |
Rada pro reklamu se bude stížností zabývat. Jako sankce rádiu hrozí stažení celé reklamní kampaně „Rádio, které se nestydíš poslouchat...“. S reklamním spotem mělo rádio Expres FM potíže i v některých online médiích.
„Server Youtube nám na podzim loňského roku reklamní spot zakázal. Je velmi zajímavé sledovat, co a proč média či jednotlivci považují za vhodné a co už nikoliv. Youtube naše video označil paradoxně za pornografické. Osobně mi některá povolená videa přijdou mnohem vulgárnější,“ říká výkonný ředitel rádia Pierre Beneš.
Vedení rádia Radě poskytlo své vyjádření teď čeká na rozhodnutí orgánu. Šimoník ale vidí situaci optimisticky: „Vzhledem k tomu, že jsme byli při přípravě kampaně maximálně ohleduplní ke všem typům čtenářů a diváků, neočekávám žádný postih.“