Z jaké rodiny jsi, takové máš vzdělání. České školy neumí setřít nevýhodu sociálního původu, říká expert Gargulák
Začarovaný kruh školních odkladů: rodičům nedochází, jak moc dětem ubližují. Ve hře je i jejich úplné zrušení
V běžné třídě jsou asi čtyři děti, které míří k depresivním myšlenkám. Mluvte s nimi, říká psychiatr
Peníze by mezi dětmi a rodiči neměly být tabu, říká zakladatelka projektu, který učí mladé nekrachnout
Mařenko, řekni „ř“. Dětí s poruchami řeči přibývá, na vině zdaleka nejsou jen mobily a tablety
Ředitelé škol supermany? Někde musí zaskakovat i u kotle. Víme, nač si nejčastěji stěžují
Problém s umělou inteligencí ve školách. Žáci jí častěji rozumí víc než učitelé, ti to chtějí změnit
Jen svítit a topit už dávno nestačí. Jak má vypadat spolupráce mezi obcemi a jejich školami, vysvětluje socioložka
Co všechno může ovlivnit ředitel školy? Ten správný musí umět tři věci, říká Martin Kozel
Maturitu z matematiky by zvládla i půlka deváťáků, míní šéf Cermatu. Chyby v zadání se prý letos nepotvrdily
Expert Mensy: Nadané děti jsou v Česku masově zadupávané do prachu. Hrozí jim deprese
Školní dilema: vázané písmo, nebo nespojitý Comenia Script. Jedno z nich usnadňuje život i levákům
Triumfy venkovských škol. Sociální geografka popisuje, proč jsou úspěšné a co od nich rodiče očekávají
Překvapivé výsledky ve srovnávacích testech školáků. Černé scénáře se nevyplnily, strašák ale zůstává
Nejlepší základní školy nehledejte v Praze. Kde se toho v Česku naučí děti nejvíce?
Nejlepší školské systémy jsou v Asii a na severu Evropy. Proč jsou jejich žáci úspěšní a co se od nich můžeme naučit?
„Nechceme je asimilovat, jen integrovat.“ Ukrajina se bojí, že s dětmi uprchlíků v Česku ztratí kontakt
Asi nenajdeme svatý grál mezi metodami, jak matematiku učit. Ta Hejného ale uspěla, říká expert
Pasivní znalost angličtiny mají Češi dobrou, ale schopnost komunikovat vázne. Čím to je a jak to změnit?
Jak pomoci dítěti s výběrem střední školy? Tady je sedm rad, kterých byste se měli držet
Propadlíci? Pětka je vizitka učitele. Kantoři by si měli u žáků všímat každého zhoršení
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |