• schránka
  • Přihlásit Můj účet

Billboardy Pirátů a STAN obsahují větší množství textu. SPOLU cílí pestrým poutačem na mladé (vlevo). | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Premium

Doporučujeme

Céčkový horor, obstarožní grafika i bojová naježenost. Marketingoví experti hodnotí předvolební billboardy

Česko
  •   12:00
Ledaskdo je považuje za vizuální smog. Faktem ale je, že billboardy k předvolební agitaci patří a strany jim v přesvědčovacím mixu dávají velkou váhu.

V každém případě se jedná o nejviditelnější část kampaně, pročež se na billboardech dá hodnotit, jaký styl a strategii si který politický subjekt zvolil. Lidovky.cz oslovily několik expertů na politický marketing a politologii, aby zhodnotili, jak jsou jednotlivé strany ve svém snažení úspěšné.

Předplatné nyní 3 měsíce jen za 1 Kč
Akční nabídka první 3 měsíce za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků. *Platí jen pro nové uživatele.
Již máte předplatné? Přihlaste se a čtěte dál.
Autor: Kristýna Macháčková Lidovky.cz