130 let

Billboardy Pirátů a STAN obsahují větší množství textu. SPOLU cílí pestrým poutačem na mladé (vlevo). | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Premium

Doporučujeme

Céčkový horor, obstarožní grafika i bojová naježenost. Marketingoví experti hodnotí předvolební billboardy

Česko
  •   12:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ledaskdo je považuje za vizuální smog. Faktem ale je, že billboardy k předvolební agitaci patří a strany jim v přesvědčovacím mixu dávají velkou váhu.

V každém případě se jedná o nejviditelnější část kampaně, pročež se na billboardech dá hodnotit, jaký styl a strategii si který politický subjekt zvolil. Lidovky.cz oslovily několik expertů na politický marketing a politologii, aby zhodnotili, jak jsou jednotlivé strany ve svém snažení úspěšné.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Kristýna Macháčková
  • Vybrali jsme pro Vás