130 let

Stanice linky metra C - Nádraží Holešovice. | foto: ČTK

Premium

Původní zpráva

Praha couvá z projektu Nádraží Holešovice, developeři mluví o náhradě škody. To však naráží na smlouvu

Česko
  •   18:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Rekonstrukce stanice metra a převedení pozemků do společného podniku s developerskými firmami se zkomplikovaly poté, co byly zjištěny vazby příprav projektu na kauzu Dozimetr. Nespokojený developer varoval Prahu před možností, že požádá o náhradu škody. Projektem se ve čtvrtek několik hodin zabývalo i zastupitelstvo.

Minulý týden nastal zvrat v očekávaném plánu na modernizaci stanice metra Nádraží Holešovice. Stalo se tak poté, co Lidovky.cz upozornily, že se o projekt podle policejních protokolů z kauzy Dozimetr zajímal i kontroverzní podnikatel Tomáš Pitr. Konec společného podniku Nové Holešovice, ve kterém jsou vedle pražského dopravního podniku (DPP) i společnosti Karlín Group a CPI Property Group, se nelíbí soukromému developerovi.

Spis Dozimetru zmiňuje i Pitra. Kontroverzní podnikatel se měl zajímat o rekonstrukci metra Nádraží Holešovice

Varuje před možnými žalobami. Jaké náklady už developeři na projekt vynaložili? „To není veřejná informace. Stále se na ni vztahuje obchodní tajemství. Ubezpečuji ale, že jde o zásadní náklady,“ sdělil serveru Lidovky.cz Serge Borenstein, majitel Karlín Group.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Martin Shabu