Škromach opustil bazének. V kampani s Haškem grilují rybu a rýpou do ‚Pražáků‘ |
To elita všech elit, profesor Bělohradský v doprovodu premiéra Sobotky a Matěje Stropnického, společně vaří špagety. Pochopitelně i vtipkují: Mohou být v italských špagetách i oranžová rajčata, Václave? Jakože oranžová, chápete. A Stropnický tvrdí muziku: „A teď už, Václave, něco zelenýho.“
Důležité bylo umístit do klipu klíčová slova pro voliče. Opakujte po učiteli: uprchlík, místní suroviny, demokratická a lidová kuchyně, jednoduché recepty(?!), pravá jednota je vždy různobarevná. Jenže z Bohuslava Sobotky přirozeného herce neudělá nikdo a intelektuálové předstírající lidovost působí velmi falešně a spíš nešťastně. Divákovi je jich trochu líto. Člověk si říká, zlatí moravští křupani, ti si alespoň na nic nehrají.
zdroj: www.youtube.comNa druhé straně, máme to zapotřebí? Programem se už skoro nikdo neobtěžuje, důležité je zaujmout (i negativně) a k tomu poslouží sociální sítě a internet ideálně. Pláč nad ubohostí klipové agitace může znít anachronicky a jistojistě takový je, protože marketéři vědí, jak voliče obloudit. Jenže i mágové manipulace rádi zapomínají na fakt, že na to, aby mohli své řemeslo provozovat, potřebují podstatu – solidní produkt. Nabízejí žel jen univerzální hnědou omáčku, jednou jako krajovou specialitu a podruhé jako hipsterské ekomenu. Ostatní strany na tom nejsou lépe. Solidní politici, kde jste?