Prima na třetí příčce vykázala 21,54 procenta proti dřívějším 22,44 procenta. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací.
V loňském roce částečně ztrácely hlavní televizní stanice. Nova měla v celodenním podílu 23,24 procenta po předchozích 23,61 procenta. ČT1 zaznamenala podíl 15,21 procenta po předloňských 16,69 procenta a stanice Prima získala podíl na publiku 14,04 procenta po 14,60 procenta o rok dříve. Úbytek vlajkových programů ale kompenzovaly další kanály televizních skupin, z nichž nárůst vykázaly například veřejnoprávní ČT2, ČT sport ČT:D/Art, dále Nova Cinema, Fanda, Smíchov či Telka nebo Prima Love.
Meziročního nárůstu docílila TV Barrandov, která v celodenním podílu loni přilákala 4,58 procenta po 4,39 procenta v roce 2013. Zvýšení na 3,88 procenta diváků starších patnácti let dosáhly také stanice mediálně zastupované Atmedia CZ, které o rok dříve měly divácký podíl 3,31 procenta.