Je to něco úplně jiného, než co dosud znali zákazníci lahvového piva od Primátora. Nový design skleněných obalů a etiket označuje pivovar za milník ve své historii.
„Nechceme, aby se naše exkluzivní výrobky nabízely v odřených opotřebených láhvích a jejich vzhled na regálech prodejen zapadal do řady běžné produkce. Našim přáním je aby zákazník měl radost z nákupu, z pocitu že získal cosi výjimečného.“ komentoval novou láhev náchodský sládek Petr Kaluža.
Ve spolupráci se skláři
Pivo v plechu frčí. Svijany spustily novou linku |
Láhev s plastickými reliéfy siluety náchodského zámku, chmelové šistice a písmenem P vznikala na základě dlouhodobé spolupráce s českými skláři. Někoho možná moderní tvar překvapí, ale je jisté, že nové lahve Primátora budou mezi konkurencí v regálech obchodů vyčnívat.
Pivovar uvádí, že nové etikety s barevně sladěnými korunkami odlišují jednotlivé druhy všech 15 vyráběných piv. Jednoduché výtvarné motivy na etiketách a charakteristické perokresby rozdělují piva do tří řad.
„Dále se zde objevují další výrazné grafické prvky - stylizovaná pečeť města Náchoda, či slovo CRAFT - jako odraz vztahu pivovaru k dodržování tradičních řemeslných postupů. Kvalita etiket je zdůrazněna i výběrem speciálního papíru vyšší gramáže, připomínající svojí strukturou ruční papír,“ popisuje pivovar svou obalovou novinku.