schránka
VYZKOUŠET PREMIUM
Přihlásit
Můj účet
130 let
Lidovky.cz
☰
Thomas Bernhard
Rudiš je storkař a Mahler minimalista. Jejich komiks Noční chodci je plný mouder, historek a definic naděje
Doporučujeme
Naši politici se berou smrtelně vážně, říká o polské vládnoucí garnituře režisér Krystian Lupa
Rozhovor
Jak šly dějiny s Komedií. Podaří se divadlu pod křídly MDP navázat na dřívější úspěšné éry?
Cenzura v Maďarsku oficiálně neexistuje, ale média jsou v rukou vlády, tvrdí spisovatel Lajos Parti Nagy
Rozhovor
REŽIE: Do Brna se vrátil Divadelník. Inscenace je zdařilým návratem k výraznému textu
MACHALICKÁ: Šéf činohry píše divačce. Špinar se chová jako pubertální spratek
RECENZE: Na tohle je Bernharda škoda. Oběd u Wittgensteina je třeskuté komikování
RECENZE: Incest, šílenství a rodinné křivdy. Oběd u Wittgensteina stojí na hereckých výkonech
Měl jsem možnost Rakušanům ukázat, co si o jejich ‚národním pokladu‘ myslím, říká režisér Pařízek
Rozhovor
Zdání opravdu klame. Portrét povýšeného intelektuála ve dvou částech
Recenze
RECENZE: Sezóny srdce – Collage in adagio. Lastura, která se sama otevřela
RECENZE: Český ráj. Když do sauny, tak jedině s Jaroslavem Rudišem
RECENZE: Mýcení. Umělecká večeře po česku je plná jízlivé kousavosti
Lepší společnost je akorát banda snobů. Divadlo Na zábradlí uvede Bernhardovo Mýcení
RECENZE: Všichni jsme tak trochu rasisté v globální vesnici zvané Země
Křehkosti, tvé jméno je žena v Národním divadle. Herecký koncert velkých dam.
Už jsem měl pocit, že toho koně vedu, kam chci, říkal Ornest v rozhovoru pro LN
Jaký je rozdíl mezi Bernhardem a Zábranským
Recenze
Festival Divadlo zahájí slavný polský režisér Krystian Lupa s inscenací Mýcení
PUTNA: Nebe bez borovičky
Havlovo Odcházení koktá a třese se. Ale má smysl se na něj podívat
Recenze
Havel natočil film... Nebo ne?
Bernhard definitivně ve vazbě
Prezident a jeho génius
Jak oživit krematorium
DIVADLO
K čemu jsou všechny ty ceny
Fifinka, Lolita a kradený efedrin
Emília Vášáryová dostala v Brně jako první žena čestný doktorát JAMU
Nové kusy: Lyrikál v opeře, Fellini a hrobníci a politici
Rozhlížím se v hostinci Na výšinách
Zkouším zacouvat do svého života
Únor: W. G. Sebald
Škola je vrahem dítěte
APLAUS...
Štěnice, kterou bylo třeba vyhubit
Načíst další
Lidovky.cz
☰
Rubriky
Události
Názory
Magazín
Kultura
Orientace
Seriály
Video
Obrazem
Esprit
Premium
Lidové noviny digitálně
Newsletter
Neviditelný pes
Archiv
Lidové noviny před 100 lety
Samizdatové Lidové noviny
Kontakty
Redakce
Inzerce
Napište nám
Nastavení zobrazení
Cookies
Nastavení cookies
Sledujte nás na
Facebook
Twitter
Instagramu