„Nelíbí se mi, jak je neviditelná,“ kritizuje Renč. „Mělo by se to zásadním způsobem zlepšit, aby kampaň byla skutečně kampaní. Ta má být úderná, silná, a ne roztažená do dvou let. Proto budeme mít poradu, jak celý projekt zintenzivnit,“ prozradil. Režisérovi se totiž nelíbí způsob, jak je kampaň vedena. A v čem je hlavní problém? Projekt je naplánován na dva a čtvrt roku, a nedokáže se proto vyrovnat kratším, ale údernějším kampaním.
Potvrzují to i reklamní experti. „Když si vezmete kampaň na české předsednictví EU, tak ta byla opravdu všude,“ srovnává reklamní analytik Štěpán Wolde. „Ve srovnání s ní jsou klipy s dopravní tematikou prakticky neviditelné.“ Ministerstvo dopravy si ale stojí za svým. „Kampaň nelze hodnotit po měsíci, trvá dva a čtvrt roku. Když si vezmeme říjnové statistiky nehod, jsou velmi pozitivní. Pokud tedy chceme udělat hodnocení za říjen, tak kampaň účinkuje,“ říká mluvčí ministerstva Karel Hanzelka.
- 2. listopadu 2008 19:47