- 6. května 2022 11:00
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Vladimír (70):
Před časem naletěl společnosti, které podepsal „nezávaznou objednávku“ na soutěž dodavatelů elektřiny a plynu. Smlouvu dovezl kurýr a Vladimír vzhledem k časovému tlaku bohužel neměl čas si smlouvu detailně prostudovat. Po promeškané odvolací lhůtě se společnost ozvala s tím, že potřebuje dodat dokumenty. Pan Vladimír si však mezitím společnost vyhledal na internetu a podle recenzí zjistil, že nejde o seriózní podnik. Dokumenty tedy nedodal a se společností přestal komunikovat. Rodině o této situaci neřekl, protože se styděl, že takto naletěl. Po čase přišel dopis s vyjádřením, že musí do deseti dnů zaplatit pokutu 10 tisíc za nedodržení smluvních podmínek. Tolik peněz najednou pan Vladimír neměl a pokutu nezaplatil. Dlužná částka se nyní již několikanásobně zvýšila.
CO VÁS ČEKÁ V SERIÁLU PENÍZE V DŮCHODUPříprava na důchod (29.4.) Spoříme v důchodu (30. 4.) Účet na internetu a v mobilu + půjčky v penzi (2. 5.) Šmejdi na internetu + obrana před podvodnými telefonáty (3. 5.) Jak se zorientovat v systému sociální pomoci (4. 5.) Práce v penzi + Diskriminace seniorů na pracovním trhu (5. 5.) Dluhová past v penzi ( 6. 5.) Insolvence a oddlužení v seniorském věku (7. 5.) Opatrovnictví – kdo se stará o nemocného seniora (9. 5.) Osobní údaje ve zdravotnictví – kdo smí znát seniorův stav (10. 5) Dědictví, kdo má na co nárok po seniorovi (11. 5.) Závěť a darování (12. 5) |
Pan Vladimír nakonec bohužel spadl do tzv. dluhové pasti. Zčásti proto, že naletěl, a hlavně z toho důvodu, že nechal všechno „plavat“ a svůj problém neřešil.
Připojte se ještě dnes a získejte: