MACHALICKÁ: Jen prstíček strčíme. Polívkovi padá jeho divadlo na hlavu, zachraňují ho brněnští politici
Lži a znásilňování mezi britskými právníky. Konsent v Činoherním klubu je až příliš ukecaný
Pravomil aneb Ohlušující mlčení. Divadlo v Dlouhé uvádí hru, která spojuje protichůdné reálné osudy
Ministr kultury po roce v úřadu: Vypadlo na mě pár kostlivců, třeba vicepremiér Havlíček ukradl resortu dvě miliardy
Šlo by tohle třeba ve Švýcarsku? Ruští podnikatelé si u nás dál stavějí, co a kde je jim libo
Baví, překvapují a stále zpívají. Bakchantky v Národním divadle se lehce dotýkají queer tematiky
Rozhovor s krotitelkou. Jílková oslovuje sortu diváků, o niž by seriózní médium usilovat nemělo
Vidět světlo i v temnotě. Inscenace o politické vězeňkyni dvou režimů otevírá téma nesvobody
Mladické erotické touhy Škvoreckého. Hra, která proplétá autorovy romány, bojuje s nudnou rozvleklostí
Když se stal prezidentem Havel, byl to opojný pocit. Pochybuji, že to ještě jednou zažiju
Věčně živý Karel Gott a umatlaný návrat k totalitě. Ze zábavné grotesky ve Spolku Kašpar diváka zamrazí
Bez životní krize je nuda. Zelenkova komedie Fifty v Dejvickém divadle funguje skvěle
MACHALICKÁ: Gina nazionale. Byla krásná a navíc uměla hrát, i když herečkou být nechtěla
Čapek i Palach mě lákají pořád, teď mě ale zajímá nejvíce fotograf Drtikol, říká divadelní režisér
Předposranost je matkou diktatury, říká spisovatel Kohout o vytlačování svobodné diskuse
MACHALICKÁ: Benátky, turisté a turnikety. Výprodej města si obyvatelé zařídili tak trochu sami
Kolos se zase hroutí. Groteskní Moskoviáda předvádí kágébáckou mučírnu, drsnou milenku i pochod Moskvou
Milující i zklamaná Suzanne Renaud. Divadelní performance Lucie Trmíkové je jako proud čisté vody
předchozí | ... 2 3 4 5 6 7 8 ... | další |