Jeviště jako univerzum. Indonéské divadlo wayang kulit nabízí mnoho rozličných prožitků

Přes komiks až k olejomalbě. Do pláten vkládám vzkazy, třeba je někdo přečte, říká malířka Ivana Lomová

Jeden z nejdražších filmů v historii. Rychle a zběsile se vrací na plátna kin a pomalu jde do finále

Daniela Špinar zrežírovala hru o Léblovi. Čerpala přitom z jeho deníků, které psal před sebevraždou

Pletení, vyšívání i proutěné výplety. Stará řemesla nejsou mrtvá, dokazují designérky
Digitalizace Slovanské epopeje trvala dva roky. V knize uvidíte každý tah štětce, říká fotograf
Bílý kruh i zábradlí a na břehu moře mrtvá dívka. Proč (ne)stojí za to vyrazit do Divadla v Dlouhé
Zlobil by se Gauguin? Propagace výstavy malíře v berlínské Alte Nationalgalerie je lákavější než její skutečný obsah
Nahé ženy, exotická zvířata či bombardéry. Maluji to, před čím Západ zavírá oči, říká výtvarnice
Jeho obrazy zná skoro každý a lidé za ně platí neskutečně vysoké částky. Jaký ale vlastně byl František Kupka?
Tanečnice i modelky. Okolo Belmonda se pohybovala celá řada žen, před jednou ho dokonce varovala policie
RECENZE: Pařit s Arethou Franklinovou pod plátnem. Výkon hlavní herečky zůstane v paměti dlouho
Prastará technika barvení látky má místo i v moderním světě. Jak poznáte pravý modrotisk od napodobenin?
Je absurdní, aby vlastník Slovanské epopeje byl po 120 letech zpochybněn, říká vnučka Alfonse Muchy
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |