Dlouhé stíny Slánského procesu. Stalinisté si dobře pamatovali svůj strach ze z řetězu utržené StB
Covid byl jako válečný stav. Válka na Ukrajině je ještě horší, říká francouzský filmový producent
Rituální hrátky v oparu kouře. Hostování francouzského režiséra se zapíše do dějin naší první scény
Jirka děti nechtěl, pak litoval. Když jsem se stala „vyvrhelem národa“, stál vždy při mně, říká Olga Menzelová
Bílý kruh i zábradlí a na břehu moře mrtvá dívka. Proč (ne)stojí za to vyrazit do Divadla v Dlouhé
V Národním divadle režíruje Schnitzlerův Rej. Zažíváme nové vlny antisemitismu, říká francouzský režisér
Zkouška umění. Jak vypadají přijímačky na jednu z nejprestižnějších uměleckých institucí v Česku?
Jako jediný pochopil, že se stydím, vzpomíná spisovatel Emil Hakl na Josefa Somra
Toužím po uznání jako každý kluk. Je škoda, že se čeští filmaři vyhýbají snímkům pro mladé, říká Adam Mišík
Na Prodance je to jako na fotbale. V hledišti došlo i na fyzickou potyčku, popisuje režisérka Alice Nellis
Kdybych měl průvodce, do studia okultismu bych se ponořil rád, říká herec Michal Kern
Godard „u konce s dechem“. Režisér byl revolucionářem i jinde než jen na plátnech kin
Puč v roce 1948 odstartoval řízenou zkázu zásad naší civilizace, říká režisér Ladislav Smoček
předchozí | ... 3 4 5 6 7 8 9 ... | další |