Odcházení bez patosu. Záběry z posledních Havlových let přesvědčují, že naslouchat mu má stále smysl
Nikdy jsem nic neplánoval a funguje to skvěle, říká ke své slibně rozjeté kariéře herec Thomas Schubert
Osud zmizelého Habermanna. Šumperští divadelníci vytáhli do boje s historickou křivdou
Hlavně nechtít být chytřejší než Smetana. Jeho opery mají hloubku, jakou jinde nenajdete, říká Jiří Nekvasil
„Žádné drogy ani superhrdinové.“ Zelenooký Timothée Chalamet není filmovým idolem, na jaké jsme zvyklí
Proces jako strhující divadlo. Případ Goldman po letech testuje naši schopnost spravedlivého soudu
Bulgakov už zase vadí. Ruští vlastenci nemohou překousnout nejnovější filmové zpracování Mistra a Markétky
Nabucco ztracený v muzeu. Emotivní Verdiho hudba zaniká ve stereotypním forte a zběsilém tempu
Jsem huba nevymáchaná, párkrát jsem dostala lekci, říká Zuzana Zlatohlávková ze seriálu Dobré ráno, Brno!
Zavíráme oči před zlem pro své vlastní pohodlí. Potřebujeme filmy, co riskují, říká herečka z Anatomie pádu
Režisér je Bůh s mikrofonem. Chytrá improvizace na Jatkách zdaleka neútočí jen na první signální
Kdyby zemřela, nic by to se mnou neudělalo. Annie Ernauxová v Meet Factory zkoumá, jak se vyrovnat se ztrátou matky
Bojovník za svobodu, nebo terorista? V brněnském Národním rozehráli politický proces s Daliborem
Nedotknutelní by už dnes neprošli. Je tu generace „no offence“, říkají režiséři francouzského filmového hitu
Když jsme natáčeli odjezd Wintonových dětí, vedle přijel vlak s uprchlíky z Ukrajiny, říká režisér James Hawes
Diváci chtějí hrdinu, co se zvedne a bojuje, proto možná Tání nepoberou, říká režisérka Veerle Baetensová
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |