Investovat letos opět budeme v první řadě do oblasti školství. Na opravy školních budov a rozšíření jejich kapacit má Praha 7 v rozpočtu vyčleněno přes 107 milionů korun. Nejvýznamnějším připravovaným projektem je nová základní škola v dolních Holešovicích pro více než 500 dětí, která ponese jméno dlouholetého sedmičkového patriota Jana Vodňanského.
Pokračujeme také v rekonstrukci bytových domů a připravujeme výstavbu nového domu, kde vznikne cca 66 malometrážních dostupných bytů pro seniory, mladé rodiny, učitele, zdravotní sestry, policisty a hasiče. Chystáme nový park U Vody, plánujeme revitalizaci vnitrobloků i nové cesty a povrchy v parcích a také nové stromy a záhony v ulicích. Pokračovat budeme v projektu úprav podchodů pod Hlávkovým mostem pro sportovní a volnočasové využití. V první části podchodů jsme loni v listopadu otevřeli již dnes velmi vyhledávaný a oblíbený krytý skatepark. Děti pak určitě potěší, že by se na jaře měl konečně opět roztočit legendární Letenský kolotoč - společně s Národním technickým muzeem jsme v minulých letech uspořádali úspěšnou veřejnou sbírku na opravu koní a letos Praha 7 přispěje částkou tři čtvrtě milionu korun na dokončení jeho rekonstrukce.
Horkou novinkou pro nejstarší generaci je projekt Taxík Maxík, který u nás aktuálně spouštíme společně s Charitou Holešovice. Speciální služba určená pro přepravu seniorů a hůře pohyblivých osob k lékaři, na úřad a další místa je společným projektem Nadace Charty 77 – Konta Bariéry a lékáren Dr.Max. Maxík, který doputoval na Sedmičku, je navíc prvním vozem v tomto projektu s ekologičtějším plug-in hybrid motorem.
Právě v těchto dnech začíná stavba nové Štvanické lávky, která je pro mě srdeční záležitostí. Tato lávka se v mapách a plánech objevuje přes 120 let. Před volbami v roce 2014 jsme v půjčené pramici se současným místostarostou Kamilem Vavřincem Marešem na zkoušku převáželi lidi mezi Holešovickou tržnicí a Štvanicí. Vládnoucí politici se tomu posmívali jako „přívozu pro zajíce“. Hned po vyhraných volbách jsme začali pracovat na zajištění přívozu, který Praha 7 napůl financovala s magistrátem, dokonce jsme s radními vlastnoručně vyrobili zábradlí na karlínské straně. Přívoz se rychle stal druhým nejvytíženějším v Praze a prokázal, že Štvanická lávka je třeba. Náměstek Petr Dolínek uspořádal architektonickou soutěž a rozjel proces, který náměstek Adam Scheinherr ještě urychlil. Štvanickou lávkou získá Praha rychlé spojení Holešovic s Karlínem a jak Karlín, tak Holešovice budou mít navíc pohodlný přístup ke štvanické zeleni, ke své Stromovce.