Don Juan i charismatický Jakub Fatalista. Jaká byla divadelní kariéra vyznamenaného Jiřího Bartošky?
Kuchyň jako obraz globalizovaného světa. Městská divadla pražská uvádí hru Arnold Weskera
Cesta do hlubin zapomínání. Ostravské Divadlo Petra Bezruče uvedlo hru Floriana Zellera Otec
Kousek pro kardinála Duku. Hra Ofélie má talent předvádí nejen orgastické třeštění na helikoptéře
Největší příběh studené války? Filmaři ve snímku o Mašínech nedokázali rozpracovat silné téma
Světští jsou rázní a drsní. Abych obstála, musela jsem taková být i já, říká spisovatelka Kamila Hladká
Těžký ponor do traumat sovětských dějin. Problém je mlčení přeživších, říká spisovatelka Guzel Jachina
Film Hranice je poctou aktivistům a ukazuje uprchlické drama na běloruském pohraničí, říká režisérka Hollandová
Všechno jste ještě neviděli. Německá režisérka předvedla v Národním divadle gejzír imaginace
Proč se ženy nechávají manipulovat a znásilňovat? Modrovous je rockový koncert i sociologický experiment
Zločinec Leonardo di Caprio a mimořádně bohatí indiáni. Scorsese natočil působivou obžalobu rasismu
Otevřená třicátnická výpověď. Katarzia je ve svém novém albu nesmírně autentická a důvěryhodná
Přípitek zvětralým proseccem ve Státní opeře. Na Moravě si s oblíbeným Donizettim poradili líp
Už jsme se nespatřili nikdy. Pětatřicetiletému přátelství V+W v dopisech audioforma sluší
Když ego udolá talent. Watersova revize nejslavnějšího alba Pink Floyd je zbytečná a špatná
Zvláštní znamení touha. Pocta bratřím Ryvolům v Popmuseu mapuje jejich cestu historií českého trampingu
Zápas s nezfilmovatelným Topolem. Režisér Citlivého člověka si přinejmenším zaslouží body za odvahu
Máme společného víc, než se zdá. Naši čtenáři milují Švejka i Havla, říká Íránec, který vydává české knihy
V rozpacích ze současnosti. Marek Eben se v dlouho očekávaném novém albu dal na protestsongy
předchozí | ... 8 9 10 11 12 13 14 ... | další |